adaninannesii Sağlık bakanlığının haritasında olmayıp 9. Aya aşıya çağırdılar çevremde 9. Ay aşısı olmadığını söylüyorlar yaptıran var mı neden yapılıyor
Nesya adaninannesii kkk aşisi 1 yaşinda yapiliyo normlde ama kizamik vakasi cok arttigi icn 9.aydada yapmaya baslandi ben yaptirdim.