Merhabalar hanımlar 1,5 aylık bebeğim var emziriyorum genellikle bazen de sağarak veriyorum kaç cc geldiğini görmek ve doyup doymadığını anlamak için . Yeterli gelmezse üzerine mama yapıp veriyorum. Sizler kaç cc mama veriyorsunuz acaba ya da anne sütü benim gibi yapan var mı aranızda