barbarosunannesi Allah’ım nasıl bı ahir zamanda yaşıyoruz .içim parçalandı .Ellerim titriyor.Sesi kulaklarımda çocuğun .😔
adaninannesii barbarosunannesi Allah bin türlü belasınk versin bende izledim çok kötü oldum aklımda sürekli o var inşallah bebeğe birşey olmaz. Herkes anne baba olmamalı 😞😞
Anonim11 barbarosunannesi ahh Allahım şimdi yazıları görünce izledim,kalbim titredi dayanamadım ağladım,Allahım belasını bin türlü versin pislik cani,içerde şişlesinler inşallah. Şerefsiz it
barbarosunannesi adaninannesii nasıl bı psikolojisi anlamıyorum biz canı acimasin diye sabahtan akşama kadar işlerimizi gücümüzü bırakıp onlara kendimizi adiyoruz .insan değil bu cani .içerde de beterini yapsınlar ona inşallah .kalbim sıkıştı
barbarosunannesi bjkbb amin Rabbim annesine bağışlasın çocuğu ne soğuk kanlı anne garip biri sanırım üzüldüm çok
Anonim11 barbarosunannesi yavrum ya hala sığınıyordu belki de şerefsizin kucağına,belki meme istiyordu sakinleşmek için. Kendime gelemiyorum. Müebbet yesin idam edilsin ve meydan dayağı yesin. Belki içimiz biraz rahatlar. Bütün küfürleri etmek istiyorum
bjkbb barbarosunannesi yani ne yaşadığını bilmiyoruz tabi ama ben o şekilde bırakmazdım çocuğumu kamera kaydı için.