Arastirananne44 Merhaba güzel anneler sadece adet gecikmesi yaşayıp hiç belirti yaşamadan hamile olduğunu öğrenen var mı?
hayal_perest Arastirananne44 sadece adetim gecikmişti. Ne bir bulantı ne baş dönmesi hiçbirşey yoktu belirti olarak
Smy16 Arastirananne44 benim 2 gebeligimdede hiç bir belirtim olmadı, kızım 5 aylıkken digerine hamile kalmışım hatta 🤦🏻♀️
Arastirananne44 hayal_perest Yaa bana da doktor çok zor senin hamile kalman demişti süt hormonum çok yüksek diye de bilmiyorum hafta sonu test yapmayı düşünüyorum
hayal_perest Arastirananne44 normal bence gecikmesi illa ki hamilelik olmaz ki. Benim 2 ay önce 9 gün geçmişti adetim test yaptım negatif. Belki değilsinizdir