Kizlar merhaba öncelikle.
Ben doğumdan once,daha dogrusu hamilelikten önce rahat bi insandm. Kolay kolay kafama bisy takilmazdi. Takilsa dahi bu asla gece uyuyamama sebep olmazdi.
Simdi kaygılarım oluştu. Bebegimle alakali hep. Bana birsey olur ona bakamazsan korkusu. Bu ölümcül bir hastalik gibi degil de anlik bi rahatsizlanma durumu gibi.
Nerden cikti bu dusunce derseniz, bir gece esim gece nobetteydi. Kizimla gece tektik. Benim tansiyonm düştü. Kaynanam yakin aradin gelbdiye acmadi. Kayinpederimi aradm duymadi. Apartmanda yeniyiz hic konsum yok. Kendi ailem sehir dışında.
Tansiyonm düştü bayilmadm ama Allah yardm etti belki bebegmn kuvvetine bisy olmadi.
Kisacasi o gece bende kaygiyi tetikledi.
Simdi hep bu tarz düşüncelerim var. O his ara ara gece gunduz gidip geliyor. Saglikyim aslinda bir sorunum yok cok sukur. Psikolojik biliyorm . Destek alinmasi gerektigini de biliyorm, cocugumu birakcak yer olsa zaten coktan gitmistim.
Kisacasi merak ediyorum,basina bu tarz bisyler gelen oldu mu ?