sevgii_123 Genelde uyurken uykuya dalarken ve acıkınca başına böyle birşey gelen oldu mu sonradan unutuyo muu
Mlkhrn sevgii_123 bizim oldu. Emzik emiyor normalde. Emziği olmayınca parmağını emiyordu. Hangisi denk gelirse parmakların😁 şu an 5 aylık ve bıraktı. Emmiyor
Papatyag sevgii_123 uyurken orta iki parmağını emiyor emziği olmazsa 😔 7 aylık 3. ayından beri böyle. Emziği bıraktırma niyetim var ama bıraktıramıyorum böyle olunca 😔 inşallah kalıcı olmaz.
Vanilya sevgii_123 Bunda üzülecek bişey yok. Aksine Yani kendi rutin oluşturmuş resmen. Akıllı çocuk.
Papatyag Aselimmm3434 Kalıcı olursa diye. Üniversiteye gidip hala parmağını emen ve parmağında şekil bozukluğu olan insanlar var.
Deletedmom_101 Benim bebeğim 3 aylık 2. Ayından beri bırakın parmağını . elinin tamamını emiyor bazen yetmiyor iki elini birden sokuyor sonra kusuyor 😂mesela emziği veriyorum ittiriyor elini emiyor ne var bunda üzülecek ellerini tanıyor çocuk
sevgii_123 Deletedmom_101 yok üzülmüyorum elini emse neyse zaten başparmağini emiyo ve bu kalıcı olabilir bıraktıramam diye korkuyorum
Papatyag sevgii_123 yapamıyorum maalesef ağlıyor engel olunca uyumuyor. Gündüzleri emzik veriyorum ama uyanıyor emziği verirken de 🙄 geceleri ben uyanmadığımda da emiyor galiba 🙄 inşallah unutur ilerde.