Alyaaamom sakın üzülüp takılmayın, benim kızımda 3. de geçti ayrıca test esnasında ordaki bir çok bebek 2. 3. teslerine gelmişti , bir de testte hareket olmaması lazım uykudayken yaptıklarında sorun olmuyor da ağlayıp kıpırdanınca tekrarlanması gerekiyor kulağada frekans verildiği için arka arkaya aynı gün deneyip yapamıyorlar fazlası zarar sonuçta, yani çok normal bir durum sizin gibi o dönem çok taktığım için detaylı açıklayayım dedim 😊