Alyaaamom Dün kendi isteğimle sezeryan oldum çok şükür bebeğim de bende iyiyiz ama dün işitme testi yapıldı geçemedi testi dedi hemşire bir hafta sonraya gün verdi çok moralim bozuldu anne karnında ıslaklıktan mikrop kapmış olabilir dedi başına gelen var mı
Glcnada Alyaaamom evet diğer testde geçer sıkıntı yapma Benin kızım ilkinde geçti ikincide geçmedi üçüncüde geçti
Ogulcan Alyaaamom bizimde sol kulaktan geçemedik 1 hafta sonra 2. Teste geçtik canım çok normalmiş bu durum
Wolverine Alyaaamom evet oğlumda ikinci testte geçmişti. Kulağında anne karnından ıslaklık kalıyor. Enfeksiyon vs yoktu islaklik kurudu sonra geçti
Bebegimm1 Alyaaamom ben 1 hafta sonra yaptirmistim kulaklarinda anne karnindaki sudan kalmis olabilir demisti hatta banyosunu buraya gelmeden 1 kac gun onceden yaptir hatta bence 1 hafta banyo yaptirma kulaklarina su kaçmasin demisti moralinizi bozmayin eger banyo yaptiricaksaniz kulaklarina su kacirmayin ve dönüsumli saga sola yatirin yan sekilde
Humeyra35 Beril123 bizim dogar dogmaz yaptilar 2. Ye 1 aylikti yaptirdik 3.yu 5 aylikken yaptiracagiz
Ozlem-Uras Alyaaamom kafasına bere takma demişti hemşire bana kurusun.ki test yaparken sorun olmasın diye
Ogulcan Alyaaamom yok canım stres yapma sütüne yansır oyüzden dedim çok karşılaşılan bi durum bi çok anne yaşadık inşallah bir sonraki testte geçersiniz
ebannezm Alyaaamom canım amniyon sıvısı kulaguna girmiştir. Çogu bebek ilk testi geçmez sıkıntı yapma
Cigdemss Alyaaamom genelde oluyor , benimde öyleydi. İçerde su olunca oluyor yada kir vs. Ama enfeksiyon falan olmaz ya endişe etmeyin 10 gün sonra testi yenileyin geçer ..
Nillsmother Korkmayın bence benim kızımda ilkinde gecememişti ikincide geçti içinizi ferah tutun iyi olur inşallah 🌺