Minik2021 Kizlaarr 3 aylık bebek kaç saatte bir emer. Ben 2 saatte bir emzirmeye çalışıyorum ama ağlıyor emmiyor. Zorluyor muyum acaba açıkmıyor muu. Siz kaç saatte emziyorsunuz. İlk bebem tecrübesizim. Yeter anne şal beni mi diyordur🤣
Fatma19601960 Minik2021 canım ben kendi haline bıraktım acıkınca o ıh ıh diye ağlıyor. Acıkma ağlaması bile farklı 😂 ortalama 3 saate bir acıkıyor. Bence zorlama o zaten acıkınca belli eder kendini. Benim kızım da 3 ay 20 günlük bu arada
Minik2021 Fatma19601960 benimki de 3 ay 6 günlük haklısın aslında onu dinlemem lazım da işte aç mı kaldı acaba diye tedirgin oluyorum bazen 🤣 önceden bir buçuk iki saate emerdi şimdi değiştiği icin alışamadım. Büyüyor da tabi. Onu da ongormem lazım rahat bırakayım 🤣
Yasoo96 Ne zaman isterse emziriyorum ben. Artik davranislarindan anlasiliyo aciktigi. Saatle emzirmiyorum ki zaten ne zaman emzirdim acaba diye akilda tutmak daha zor 😂
Minik2021 Yasoo96 bı de kaçta emzirmistim yaa diye düşünmek var di mi 🤣 inan not alıyordum önceden artık bıraktım yavaş yavaş