NiDaAli_o Çok geçmiş olsun, halam 3. evre meme kanseriydi. Yaklaşık 17-18 yıl oldu. Göğsü alındı, lenf bezleri alındı. Kemoterapi gördü. Çok şükür şu an çok iyi. Onu ayakta tutan o dönemlerde çocuk esirgeme kurumdan evlatlık olarak aldığı kuzenim oldu 😍🥰 Şimdi de köyde tarlaları var. Tarla, meyve, sebze, salça vesaire ile uğraşıyor. Asla hastalık psikolojisine girmedi. Allah a sığındı ve kendine uğraşlar edindi.. Eminim ki sizde süreci bu şekilde sıkıntısız atlatabilirsiniz. Allah yardımcınız olsun inşallah tez vakitte şifa bulun. ☺️