Ezoli35 geçici bi süreç öyle düşün ben martta doğum yaptım sürekli yazın bayramın hayalini kurardım o zamana büyüyecek gezcez bayramda şöyle giydrcez böyle giydrcez dye kendi kendimi avuturdum al işte bayram da bitti zaman akıp geçti☺️ sizinde öyle olcak güzel şeyler düşün 😇