Voleddurderkum merhaba, benim gebeliğimde 2li testim de 3lü testim de normal gelmişti fakat ayrıntılı ultrasonda bebeğimin kalbinde beyaz bir leke olduğunu gördü doktorum. Bu leke de daha çok down sendromlu bebeklerde görünüyormuş. Doktorum bana da amniyosentez önerdi ( karından sıvı aldırma). Çok düşündüm, böyle bi riskin olduğunu bile bile onu nasıl dünyaya getirebilirdim? Ve amniyosentez yaptırmaya karar verdim, doktorum bu konuda gerçekten uzmandı. Evet amnitosentezin riskleri var ama doktoruma güvendim. Sonucum güzel çıktı şükürler olsun. Şimdi 6 buçuk aylık bir kızım var🌸