Adababy Deletedmom4444 aynı böyleyim😋 ama daha çok çıkıcak buna inanıyorum ama ne kadar düşer ki ben ne kadar kâr ederim
Deletedmom4444 Adababy Hahaha valla benim niyetim evdeki nirkac altini bozup hesaptan almak ne yapsam bilemedim ki.Yoksa uzun soluklu bekliyor
yalnizbirisi larensmom Peki şuan bozuyorlarmi arkadaşınız bilir burda kuyumcular altın bozmuyormus çıktı diye
Marinedeniz Adababy eger hemen alcaksaniz yani bulduysaniz satin tabiki ama bnce daha da yukselicek kolay kolay dusmez artik
sarmaliklahana Adababy ya eşimde aynısını söylüyor ama ben cesaret edemiyorum. Çünkü riske atacak durumum yok. Ya düşmezse olan altından da zara etmek istemiyorum. Ben cesaretsiizşm o konuda. Garanticiyim daha dogrusu. Net olmayan bir adım atmam 🙄
Poyrazzz01 KucukAdamm kâriniz yok malesef kendimizi kandiriyoruz 2 sene önce evler 400 bindi şimdi aynı ev 750 bin 2 sene önce 40 bin olan araba su an 100 bin sadece paramızın değerini koruduk ama kâr etmedik burası Türkiye çünkü malesef 😔
KucukAdamm Poyrazzz01 Tabi orası öyle , paramiza yine bişey olmuyor suanlik . Seçimden sonra dengelerin değişeceğini ümit ediyorum
Eda115354 Adababy bence altın al sattan kar yapılmaz. Yatırım olur. Sadece ihtiyacınız varsa bozdurun yoksa her türlü altın artıyor. Bozdurup tekrar alacak olduğunuzda illa artacak aydı kısır döngü gibi 🤷🏻♀️😅