kızım 17 aylık 9,8 kg 77 cm. doktor biraz geriden geldiğini söyledi. çok iştahlı her şeyden yer, porsiyonları da bayağı büyük ama 6 aya yakındır 300-400 gram civarı aldı çok hareketli çünkü. evolvianın çikolatalı takviye mamasını gördüm bu veya benzeri kilo aldıran mama kullananınız, faydasını göreniniz var mı?