Tuvalet iletişimi uygulayabilirsiniz evet ama eğitim için erken. Tuvalet iletişimi kitabını okumanızı tavsiye ederim incecik zaten. Evrensel saatlerde çiş/kaka denemesi yaparsınız. Takıldığınız noktada Facebook grubunda da sorunuzu sorabilirsiniz.
Biz 9,5. Ayda başlamıştık iletişime 10,5 aylık olmak üzereyken diş çıkardı bir iki gün sonrası yürümeye başladığı için yarım kaldı. 16 aylık bebeğim ben de tekrar başlamayı düşünüyorum.