Hickimse Çok uzun zaman emzik kullandı doğduğundan itibaren . Sonradan kendi kendine bıraktı birkaç ay oluyor . Ve bana zorluğu çok bu durumun hele ki geceleri . Alıştıran var mı sonradan
KucukAdamm Hickimse Bence alistirmayin bu saatten sonra , damak ve diş yapısı için de sakıncalı zaten 1 yaşından sonra .
covirgin Hickimse 1 yaşından sonra niye emziğe alıştırmak istiyorsunuz? dişleri çıkmadan bırakılması gerekiyor diş sağlığı için
Mavilii Hickimse madem bırakmış çocuk tekrar niye alıştırmaya çalışıyorsunuz. Oda faydalı birşey degilki. Benim ablamın kızının dişleri bu emzik yüzünden eğri hep. 4 yaşına kadar biraktiramadilar çocuğa. Bence siz tekrar alıştırmayın bu seferde biraktirmaniz zor olur.