Hase bizde de durum öyleydi, 3 aya kadar devam ediyor bu durum ben slinge alıyordum kucağımda ben iş yaparken benimleydi. Mesela sakinliyordu koyuyordum ana kucağına , devam ediyordum işe, ağlıyordu alıyodum sakinleştirip tekrar bırakıyordum. Zor bi süreç. 7,5 aydan bildireyim sürekli evde yürümek istiyor, bu daha zor. Belim kopuyor şuan 😂 eşimle devirli gezdiriyoruz..