Ekvatoral Zeh2020 biz de vardı doktorumuz çok az kalmış dedi. Kontrol zamanımızda geliyor kardiyolojiye
merhabacanim Zeh2020 bizim iki büyük deliğimiz var 2 aylıkken kalp ameliyatı oldu ama deliklerimiz kapanmadı büyümesi için kan akışını azaltmak için bant takıldı.Bizim morarma vs da yoktu hiç belirtide vermeye biliyor genelde 2 aydan sonra başlıyormuş belirtiler
Ekvatoral Zeh2020 rutin muayenede fark etti doktorumuz. Bana da biraz fazla morarıyor gibi geliyordu ama herkes yok bişey diyordu
Ekvatoral Zeh2020 şimdi altı ay bitmek üzere. Tam ne zaman denilmişti hatırlamıyorum ama iki aylık olabilir. Bedeninde genel olarak vardı. Özellikle bacaklarında ayaklarında banyodan sonra fark ederdim
ikizlerinannesi2985 Zeh2020 iki bebeğimde de vardı. Oğlumunki kapandı, kızımın hala var minicik. Kapanmasa da sorun degil dedi doktor
ikizlerinannesi2985 Zeh2020 prematüre oldukları için kardiyoloji kontrolümüz vardı. Orda öğrendik bizde. Doktor, her bebekte oluyor doğunca bazılarınınki kapanıyor bazılarınınki açık kalıyor ama sorun değil dedi (en azından benim çocuklarım için)