kutgun Önerir misiniz hanımlar 4 numara almayı düşünüyorum bez nasıl kalın mı çok şişiyor mu veya sarkma yapıyor mu?
Momsmom kutgun prima premium care cok memnunum Birde onun gbi ince bez sadece Minies. Migrosun bezi. 2 sini kullanyorm Minies gnduz. Gece prima premium care. Butn bezleri denedm.piyasadaki. bunlarla devam ediyorm .
GURKANURAZ Ben baby ME kullanıyorum gayet rahat ve iyi bence hem külot bezi hem normal bezi çok da memnunun bel kısmı uzun sırtına kakası çıkmıyor gayet iyi bence sızdırmıyor da