Kızlarım yaşına girdi en son 6-7 ay önce genel kan tahlili idrar falan yapıldı. Kalp ve göz içinde prematüre doğdukları için ilk 2 ay kontrollüydük ama sonra gitmedik kontroller bitti. Ben şimdi gidip kontrol ettirmek istiyorum. Kendi doktorumuz özel polikliniği var hastane de değil yani. Ben tam teşekküllü bir hastaneye gidip bu tahlilleri kalp göz vs baktırabilir miyim yoksa Allah korusun illa bir hastalık sonucu mu bakıyorlar?