Hanımlar 😔 3 Ay 11 günlük bebeğim var ama hiç uyumuyor ağlamıyorda sadece sürekli sallanmak istiyor ve göğüsümde kalmak istiyor aslında göğüsümde olması o kadar güzel ki ama sallamak çok Zorluyor sallayıp bırakınca bazen gözünü açıyor aynı sorunu yaşayan var mı varsa neler yaptınız paylaşır mısınız ? :) bu bebekler o kadar tatlılar ki tekrar içime koymak istiyorum sankii birde şuan ev kalabalık annemler kardeşlerim derken sese alıştı sesli sevilmeye konuşulmaya alıştı eşimle ben napıcaz bilmiyorum 😂