Merhaba hanımlar bebişlerin uyku düzeni nasıl? gece sık uyanıyorlar mı? yeme düzenleri nasıl ?
Biz 2 gündüz uykusu yapıyorduk artık teke düştü ama tek uykuyuda çoğu zaman ağlaya ağlaya uyuyor çok mızmız hiç memnun edemiyorum gece uykuları mız berbatt doğduğun da beri gece uykularimiz böyle ne zaman duzelicek dört gözle bekliyorum çok yoruldum çünkü sizde durumlar nasıl ?