merhaba kızlar,
yeni 1 yasina girecek bebegim sürekli ağlama krizlerinde. birseyi beceremiyor mu saatlerce agliyor gece uykusunda belki 10 kere agliyarak uyandı ama öyle normal bir ağlama değil bildiğiniz kriz. hatta komsularim bile aradi gece yardım edecek birsey var mi diye, bu zamanlarda normal mi acaba atak mı ne bu ? (ateşi yok oyun anında keyfi yerinde )