Kızlar. Oğlum doğduğundan beri sleepy kullanıyoruz ve hiç bi sorun yaşamadık. 4+ a geçtik ve bu bedene geçtik geçeli oğlumun bel kısmında su damlası gibi şeyler çıkıyo ama sıvı değil böyle sanki bezin içinden çıkıyo gibi. Diğerlerinde hiç böyle bişey olmadı. Sizde böyle oldu mu acaba. Bide şikayet için nereye basvurmak gerekiyo