Mervisssmarul Kızlar bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Uygulayan var mı çok küçük aylardan itibaren… bebeğim kaka yapmadan önce gülüyor ve ben anlıyorum tuvalete götürebilirim. Ama ya çiş meselesi… Nasıl oluyor??? Tecrübe eden var mı