Cemre_61 Bebeğim 7 aylık saçları hala daha uzamadı ne zaman uzamaya başlar merak ediyorum ya da benim yapabileceğim bişey var mıdır uzaması için ☺️
BKumsal Cemre_61 Benim kızımın da geç uzadı. Benim de öyleymiş. Simdi topluyorum saçını. Bekleyin çıkacaktır.
Derya_nil Cemre_61 kızım 18 aylık erkek çocuğu gibi daha saçını bile toplayamıyorum o derece yok yani 🤦♀️🤦♀️
Cemre_61 pandemibebegi vallahi ya insanlar saçlarını falan kestiriyo bizde yok 😂😂 doğduğunda daha fazlaydı 😂
BKumsal pandemibebegi 9.aydan sonra başladı yavaş yavaş. Şuan 1,5 yaşında ve saçlarını topluyorum. Ense kısmı biraz kısa ama engel değil toplanıyor.😊
Cemre_61 Derya_nil benim bebeğim erkek ama bakıyorum kuaföre götürüyorlar tabi her bebek gelişimi farklı ama merak ediyorum 🥰
Feyzosunannesi Kızım 15 aylık hala bı tokayla bagliyacak kadar uzaması çok kısa yaa görenler erkek saniyor o derece😂