Merhaba kızlar daha 9 günlük taptaze bir anneyim ve ilk bebeğim olduğu için çok bilgisizim kızım tam bir meme tiryakisi oldu gögüsümden sütüm geliyor sezeryan 8lduğum için 3 gün sütüm gelmedi ama pes etmedim kanadılar yara oldular çok canım yandı ama pes etmedim şimdi çok şükür sütüm geliyor yaralarım yavaş yavaş iyileşiyor ama bu süreçte mecbur mama vermek zorunda kaldık sarılık olmaması için sütüm yoktu şimdi sütüm var hatta bazen atletime felan da akıyor her istediğinde emziriyorumda ama 1 gögüsümde bile 1 saat yaklaşık emiyor ve doymuyor sürekli aranıyor sütüm heralde yeterli gelmiyor ne yapacağımı bilemiyorum bana yardım edermisiniz sütüm akacak kadar varsa bebeğime neden yetmiyor