Bebeğim emerkende biberondan mama yiyecegi zamanda ilk 2-3çekmeden sonra karnındanmı midesinden mi geldigini anlamadıgım bi gurk eder gibi ses oluyo sonra çığlık çığlıga yemeği bırakıp ağlıyo başına böyle bşy gelen var mı doktora söyledim sebebini bilmiyorlar