Kızlar 3 aylık olduk kolikti falan derken hala sabah gözünü açmadan ağlamaya başlıyor akşam uykusuna yatana kadar bir saniye yalnız kalsın basıyor çığlığı tuvalete koşa koşa gidip geliyorum ev işi zaten yapsmıyorum yemek yerken lokmalar boğazıma takılıyo çiğnemeden yutuyorum bu aralar gündüzde uyumak istemiyor zorla ayağımda yarım saat 45 dk sallıyorum öyle uyuyor kucagıma alıyorum evi kaç kere turluyoz yine durmuuo doğru düzgün bütün günüm 2 dk daha fazla ağlamadan nasıl oyalarım diye geçiyor yatıyor ağlıyor,uykusu geliyo ağlıyor,canı sıkılıyor ağlıyor,gazı ıluyor ağlıyor,herşeye ağlıyor yardım edenim yok annem ablam çalışıyor eşim akşam geç geliyor işten geldiği gibi ona veriyorum ama zaten uyku saati geliyor o da uyutuyor kafayı yicem artık o ağladıkça bende ağlıyorum ne zaman geçer nasıl geçer nasıl oyalarım nasıl ağlamaz