3 ay 13 günlük bebeğim. Doğduğunda memeyi alması zorladı 1 haftada sağ memeyi ancak tuttu falan derken solu almadı yeterki emsin diye zorlamadım.tabi ilk zamanlar göğüslerim nası şiş sol göğsümüde sağıyordum şiştiğinde acıyor diye.zamanla sağmayıda bıraktım.
gel gelelim şimdi aynaya baktığımda aşırı rahatsız oluyorum.koca bir sağ meme,kücücük sol meme😔 başına gelen vardır illaki.neler yaptınız diğer göğsüde aynı seviyeye getirmek için?