Kızlar Bebeğim 106 günlük 50 günlükken emmeyi bıraktı ne yaptıysam almadı bende sağıp veriyorum. Sütüm az olduğu için mama takviyesiyle gidiyoruz fakat şu 20 gündür uyanıkken asla ağzına biberon almıyor biberon değiştirdim yine almıyor ama uyurken bi güzel içiyor aç bıraktım vermedim uykusunda yine uyanınca almadı neden böyle yapar ki bu çocuk ya bi yere gitsem rezil ediyor beni önce sessiz ortam bul uyut sonra karnını doyur süt sağ ısıt ver vs vallahi deliricem 🙄