Annisno biz 6.ayda doktorumun onerisiyle direk bwl olarak eline vererek basladik suan oral donemde oldugundan herseyi agzina goturuyor o sekilde damaklariyla ezerek tadimlari gecti zaten bu aylar tadim donemi doymasi gerekmiyor zorlamayin ek gida reddine evrilmesin olay eline haslayip vermeyi deneyin yemese de sorun degil endise etmeyin 1 ay zaten tadimlar suruyor 1 cay kasigi/ tatli kasigi ve yemek kasigi kadar ogunler minicik yesin yemesin onemli olan tadini almasi simdilik