Kayinvalidem kaynanasina bakıyor gecen hafta tatile gittiler ve babaannemi köydeki abilerine bıraktılar 1 haftalığına cuma günü döndüler aldilar. Ve abileri covid olmus bize söylemediler. Cuma günüde biz çıktık ben temas etmedim ama kızımı sevdiler pazar günüde babaanne grip gibiydi daha sonra amcanin gelini pazar aksami msj atiyo kaynanamlara covidler diye babaanne kapmış virüs pozitif kaynatamda pozitif çıktı kaynanam negatif ama kızıma bulasip bize gecmis olabilir mi 5 gun oldu bizlerde bi belirti yok bugun bizde her ihtimale karsi test vericez. Gecirenler yardimci olabilirmi onsallah bizlere geçmemiştir 🙏 cok üzgünüm