Merhaba Anneler ,
6 ay 16 günlük kızım bir ayından bu yana sürekli idrar yolu enfeksiyonu tekrarlıo sürekli tedavi oluyorz. En son bir ay önce tekrar aniden rahatszlanınca acile gittik antibiyotige başladık, şikayetler gecmeyince bir hafta sonrasında cocuk doktoruna götürdüm. İkinci antibiyotık verildi sık kullanıldıgı için mantar yapabilir die de merhem verdi doktor. Sonrasında nitekim olduda pişikle başladı daha sonra kabarmalar kanamalar ve kıpkırmızı hal aldı. Çinko içeren kremler antibiyotkli kremler neler denedm ama yok. Sanırım cokta kasınıo bezini değiştirirken kaşımaktan fırsat vermio bana 20 gündürde gecmedi. Bu şekilde durum yaşayıp atlatan ve ya bi tavsiyesi olan var mı acaba ? 🙏