Merhabalar anneler 🌹Belki postumdan hatırlayanlar olur beslenme reddi yaşıyoruz diye açmıştım az kilo almış diye. En son başka bir doktora götürmüştük karın ağrısı var diyip şurup vermişti ve düzeldi her emzirmenin arkasından mama ver demişti ama ben öyle yapmadım gün içinde 3 defa verdim bazen 50 bazen 30 bazen de 75 Cc içti ve geçenlerde aşıyla gittik 700 gram daha almış ve bir ayda 1 kilo almış oldu şu an 2 ay 6 günlük 5.75 aşının üstünden de 8 gün filan geçti galiba şimdi de almaya devam ediyordur umarım 😁mamamızın adını merak edenler olmuştur 😁😁😁