Hanımlar selamün aleyküm😌 2 yaşında oğlum var . Doğum sonrası 1 kez nöbet geçirdim diye epilepsi ilacı başladı doktorlar . Lev-end diye bir ilaç sabah 750mg akşam 750mg alıyorum ama 2 senedir hiç nöbet atak vs birşeyim olmadı. İlaç kesimi olur mu bilmiyorum ama 2. Bebeği yapma fikri var aklımda , malum ilaç kullandığım için bir sıkıntısı olur mu hem ilaç kullanıp hem gebelik geçiren var mı aranızda ?