Videoyu açtım sadece 3 sn izleyebildim bakamadım. El kadar bebek Allah blasını versin beter olsun ya nasıl içim yandı.
ayrıca videoya çeken kim? Ne için göz yumuyor? Benim eşim böyle bir halt yapacak ben oturacağım video mu çekeceğim? En çok ses kaydı açar telefonu bir köşeye atar o adamı da yaka paça evden atar polisi arardım. Yine de bir daha aslaaaa değil el kaldırmasına 3 aylık bebeğe sesini dahi Yükseltmesine izin vermezdim. Allahım aklım almıyor nasıl insanlar içinde yaşıyoruz yaaa yok gerçekten ben anlamıyorum.