Kizveerkekannesi Arkadaşlar uyku tulumu alacağım kızıma ve oğluma sobalı evdeyim. 2.5 ve 2.7 tog almayi düşünüyorum hangi marka onerirsiniz. Nerden almalıyım. Memnun kaldıklarınız varsa oneri istiyorum.
sademinannesi Kizveerkekannesi LCWaikikiden 1.6 tog almıştık gayet memnunum terletmiyor oraya bakabilirsiniz
Kizveerkekannesi Ravza55 gece soba sönüyor sabaha doğru soğuk oluyor usutmesinler istiyorum. Lcwkki memnun kaldınız mi .renk atma solma incelme gibi sorun olmadiysa alacağım