Anneler oğlum 1.5 yaşında doğduğundan beri sleepy kullanıyorum aslında sorun yaşamadım gayet güzel şu son zamanlar geceleri neredeyse her gece çişi çıkıyor bez bomboş ama boğazına kadar ıslanıyor çocuk anlamadım neden bide sleepy de artık pahalı gelmeye başladı primayla arasında fazla bi fark yok pişik sorunu falan da yok çok şükür en uygunu BİM’in bezi diye duydum bi deniycem varsa fikirlerinizi alabilirm