Kızlar bebegim yedi aylık olucak az kaldı son ıkı gundur geceleri süper emiyot yatıyor ama gündüz taö bir canavar kuyruuguna basılmış kedi gibi vıyak vıyak bagırıyor bugun avm ye gittik bir aglıyor ayaga kalkınca sustu gexdirince susuyor anne sütü alıyor memeden tiksinir gbi hareketler yapıyor cekıyor kendini sonra emmek istiyor sonra gene cığlık :( huy degiştiriyor dıyorlar ama cok yordu bu beni ne oluyor anlamıyorumda cok sinirli sizce nedir bu ? Gaz sancısıda var cıkarıyor ama