Cerentrsoglu Kızlar 10 aylık kızım var ve genital bölgesinde sivilcelenmeler var sebebi ne olabilir yada mantar olabilir mi ?
Mimi90 Cerentrsoglu canım kullandığın bez yada krem yapmış olabilir degıs bence ikisinide öyle dene bi
Mimi90 Cerentrsoglu benım kızımdada oldu hemen o an bezi ve kremi degıstım gecti hatta eşimle ne alaka yani bir senedir aynı bez diye düşündük geçenlerde kullandığım bezi bulamadık mecbur eski bezden aldık aynı sekılde gene sivilce yaptı