Mrb anneler nasılsnz
Oğluşum bugün 4 ay 1 günlük ve sağlık ocağından geliyorum aşısını yaptırdık. Kilosu 5450 çıktı, kötü değil dedi ama içime sinmedi ve bu yüzden ek gıdaya başlayabilirsin dedi. İlk olarak yoğurtla başlicam. Sizler nezaman başladınız neyi nasıl hangi sıklıkta ve nekadar verdiniz yardımcı olursanız sevinirim…🙏