Benim kizim 1 ay 26 günlük. Kundak 1-2 kere yapmisimdir deneme amacli rahat uyudu ama yinede icim rahat etmiyor onu öyle kilitlemis kisitlamis gibi hissediyorum 😵💫 kiyamiyorum yani 😅
Sizin kundak deneyimleriniz nasil?
• kac aylikken basladiniz ve biraktiniz?
• +/- deneyimleriniz nedir?
• kundak yapinca/yapmayinca uyku süreleri fark ediyor mu?
• hangi kundak seklini kullaniyorsunuz?