Aysee21 Şu an 4 ay 19 günlüğüz hep cırtlı bez kulladim ama çok hareketlendi ve bez yapamıyorum sizce cırtlı mi daha iyi yoksa külot mu bide külot bez alırken cırtlı bezle aynı numara mi almalıym yoksa 1 beden büyük mu olmali
agacsizkoala Beden olarak aynı bedenler , ben yazın külot bez kullandım ama şuan yine cırtlı bez kullanıyorum, kışın külot bez zor oluyor alttan herşeyi tamamen çıkartmak gerekiyor diye