haticeey 2ay 12gunluk ayırdım odasını hicbisey de yapmama gerek kalmadı valla küçük olunca hiç zorlanmadik ilk gün elini tuttum saçını okşadım hep yanındayım annecim sakın korkma falan diye konuştum hemen uyudu zaten kendi hiç etkilenmedi ben vicdan azabı yaptım biraz ama şimdi iyi alıştık.