Hemsire25 hafif ağrı olmasıda normal diye biliyorum şimdi tekrar baktım internetten, hamileliğin 6. Ve 8. Haftalarında rahim büyümeye başladığı için karın ve kasık ağrısı olurmuş , demekki herşey yolunda hiç strese sokmayın kendinizi stres bebeğe daha çok zarar verir 🥰