Merhaba annelerim , 1 ay 26 günlük kızım var . 2 gündür sürekli ağlıyor kucağımda durmak istiyor bırakınca kıyameti koparıyor güzelce konuşuyorum yanında olduğumu hissettiriyorum . Karnı tok , altı temiz , gazı yok , ilgimi gereğimden fazla veriyorum . Ama sürekli ağlıyor babasında durmuyor hiç bir iş yapamıyorum kafayı yicem neden böyle ? Yardımcı olun lütfen ne yapmam gerekiyor 🤷🏻♀️