Kizlar bebegim erken dogdu. Aslinda 36.haftada dogurdum ama 33 haftalik kalmisti anne karninda gelismemis. Minicik doğmuştu. Ilk 1 ay anne karnindaydi sadece uyuyordu zorla emziriyordum kalksın diye uğraşıyordum. Simdi gözü açıldı tabi gene uyuyor ama dertler çoğaldı. Gazi, kakasi, emmesi falan. Bunlar sorun degil ama bazen boş yere sadece ağlıyor… Napcam bu durumu cozemediyorum. Acaba minik dogdu diye alışamiyor mu nedir anlamadim ya. Ne yapsam susmadigi zamanlar oluyor. Emzik tutmuyor. Tok oldugu halde memede durmak istiyor sonra kuduyor ve gazi cok daha fazla oluyor. Yardimci olun tavsiyelerinizi bekliyorum. Bu arada emzigi sakinken canı isteyince tutuyor ama aglarjen verdigimde daha cok ağlıyor