eyeleen
10 aylık kızım akşam altını değiştirip yatırıyorum. gece de bir defa çiş yaptığı için temizliyorum. Sabah da temizliyorum uyanınca kirlenmese bile. Benim kızım da idrar yolları enfeksiyonu geçirdi 1-2 aylıkken vardı geçmiyordu. Antibiyotik ile geçirdik 6. aydan sonra ama hala kaldı bence son tahlil de yine iyi konuşmadı doktor. Ne yaparsak yapalım yine oluyorlar. Çocuk doktoru kız bebekler de çok sık karşılaşılan bir durum dedi. Hemşire kuzenim 1,5 yaşından sonra tedavi olduk daha iyi sonuç verdi öyle yap dedi. Şuan Corona hastalık grip hatsafhada burda. Geçen ay çocuk doktoruna kontrole gittik grip olmuş ordaki bütün çocuklar kızıma da bulaştı 1 ay da zor atlattık. Şimdilik gitmiyorum doktora bekliyorum bende 🙍🏻♀️