Damlardd bizde 7 aylığız, 5.5 aya kadar hipp kullandık, sonra aptamil denedim o bitince bebelac gold denedim ve en sonda sma aldım oda bitmek üzere ama benim bebiş hepsini kabul etti hiç birinde şikayet yaşamadık😅 ama bende kilo alsın istiyorum, sanırım sma yı biraz daha deneyeceğim, 7 aylık 8 kiloda takılı kaldık🙈